poniedziałek, 19 marca 2012

Wici 8

            Informuję, że na moje pismo z refleksją zareagowało Biuro Wojewody Warmińsko-Mazurskiego i poinformowało mnie, że oczekuje od Komendanta Wojewódzkiego PSR w Olsztynie podjęcia czynności w sprawie bezprawnych działań straży rybackiej i PZW. Komendant z Olsztyna błyskawicznie poinformował mnie i Wojewodę, że kwestie te dotyczą województwa mazowieckiego. Zrozumiałem, że strażnicy województwa warmińsko-mazurskiego nie wystawiali i nie wystawiają mandatów na podstawie pisma ministra rolnictwa. Gratuluję Panu Komendantowi. Mam też nadzieję, że w tym województwie nie egzekwuje się Regulaminu ZG PZW. Nie wątpię też, że straż nie żąda też niezgodnych z ustawą zezwoleń okręgów według wzoru ZG PZW Z upoważnienia Wojewody Opolskiego kierownik oddziału kontroli i skarg przekazał refleksje Pani Komendant PSR do wiadomości i służbowego wykorzystania. Z kolei z upoważnienia Wojewody Wielkopolskiego przekazano moje pismo z refleksją Komendantowi Wojewódzkiego jako skargę. Cieszy mnie zainteresowanie wojewodów, szkoda, że tylko trzech, naruszaniem praw obywateli. Mam nadzieję, że w tych województwach będą obowiązywały na wodach publicznych, użytkowanych rybacko przez PZW, przepisy prawa państwowego. Wędkarzom z kartą wędkarską proponuję o występowanie do wojewodów z prośbą by przypomnieli swoim strażnikom rybackim kto im płaci i, że mają obowiązek kontroli przestrzegania tylko ustawy i przepisów wydanych na jej podstawie. Ciekawi mnie który z komendantów poskarżył się Ministrowi Rolnictwa i Rozwoju Wsi, że jego strażnicy nie mogą wszczynać postępowania mandatowego na łowisku i nie wspomogą urzędów dochodem z nielegalnych grzywien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz