środa, 24 lutego 2016

Znajomi i Nieznajomi, posiadacze kart wędkarskich, z Facebook-a

Znajomi i Nieznajomi, posiadacze kart wędkarskich, z Facebook-a. Jestem kutnowiakiem, mam 79 lat, jestem mgr adm.(Uniwersytet Łódzki), byłem biegłym sądu z wędkarstwa, moim zamiarem jest przedstawienie podstaw prawnych amatorskiego połowu ryb obowiązujących na wodach publicznych czyli na wodach płynących Skarbu Państwa i na wodach stojących samorządowych. Podczas wędkowania pod lodem, 11 lat temu, stwierdziłem, że straż rybacka Wojewody Mazowieckiego chciała nałożyć mi mandat za wędkowanie pod lodem w porcie rzecznym. Ukarano wtedy kilkunastu wędkujących. Okazało się, że strażnicy powoływali się na przepisy nie mające nic wspólnego z wędkarstwem. To spowodowało, że rozpocząłem studiowanie przepisów. Po paru tygodniach stwierdziłem, że policja, straż rybacka państwowa i społeczna oraz wędkarze nie mają pojęcia co to są wody publiczne i jakie obowiązują na nich przepisy. Pomogłem kilkunastu wędkarzom napisać wnioski do sądów o uchylenie niesłusznie nałożonych mandatów. Wygrałem sprowokowaną sprawę przez Kom. Woj. PSR. Zmusiłem RZGW do wyłączenia wody portu z wód użytkowanych przez PZW. Kilkuset wędkarzy nie musiało należeć do PZW i płacić składki. Założyłem swój blog ryba naga. Zastanawiałem się z Mariuszem Bajurskim nad rozpowszechnianiem wiedzy o wędkowaniu na wodach publicznych i na wodach własnych PZW. Mariusz zaproponował mi Facebook. Syn „zapisał” mnie. I jestem. Szanowni Znajomi i Nieznajomi w dalszym ciągu twierdzę, że policja i straże nie znają przepisów wędkowania a wędkarze są niesłusznie karani. Wyrażam zgodę na pobieranie moich materiałów z blogu i przekazywanie ich innym. Jestem przerażony facebookiem. Przepraszam znajomych nie wędkujących, że nie zaliczyłem ich do grona znajomych. Postaram się Wszystkich Chętnych zaliczyć do znajomych. Muszę wiedzieć jak się to robi i czy można hurtem? Pozdrawiam. Władysław          

2 komentarze:

  1. Władziu wkradł się błąd w moim nazwisku,,Bajarski" a powinno być BAJURSKI.Gratuluję uruchomienia Facebooka.Mariusz Bajurski ,,Sochaczewski Wędkarz"

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama karta to nie wszystko;) Odpowiedni sprzęt wędkarski też jest oczywiście mega ważny, ale to z czasem można skompletować. Przydatna u mnie jest też kamizelka asekuracyjna. Na stronie https://kamizelka-asekuracyjna3.pl/ można więcej o takich rzeczach poczytać.

    OdpowiedzUsuń